Vallen en weer opstaan - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Femke Verschure - WaarBenJij.nu Vallen en weer opstaan - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Femke Verschure - WaarBenJij.nu

Vallen en weer opstaan

Blijf op de hoogte en volg Femke

08 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Alweer drie weken verder, veel gedaan in de tussentijd. Ik ben twee keer naar een spring break feest geweest. Het is hier niet zo groot als in America, veel rustiger maar nog steeds gezellig. De eerste keer dat we naar spring break gingen hadden we bijna een koe aangereden, die liep opeens midden op de weg. Gelukkig konden we heb nog net uitwijken.

Omdat een collega afscheid nam, zijn we met het hele team op het strand gaan bbq'en. Op de heenweg naar het strand zijn we gestopt om naar de flamingo's te kijken, die vliegen hier dagelijks tussen de eilanden. Ook heb ik een snorkelset gekocht, want het is super mooi om hier te snorkelen. Ik heb al veel verschillende visjes gezien, hopelijk zie ik ook nog een keer zeepaardjes en schilpadden.

Do heeft een klein concert gegeven hier op het eiland. Het was voor het eerst dat ze na haar zwangerschap weer optrede. Ook al hoor je niet vaak iets van haar, ik vind het wel een van de beste artiesten van Nederland. Ze had een paar eigen liedjes gezongen, maar vooral covers.

Gister ben ik gaan wakeboarden, geen sport voor mij ben ik achter gekomen. Ik ben vooral veel gevallen en ben maar heel even overeind gebleven, maar ik heb niet opgegeven. Op het einde ging het wel al een stuk beter, maar de zon ging onder dus ik moest helaas stoppen, misschien ga ik het nog een keer proberen. Hopelijk gaat het dan beter.

Ondertussen heb ik ook samen met Vincent een autotje gehuurd. Het is een zwarte VW Golf uit '95. Het grappige is dat we hem op de verjaardag van de VW Golf hebben opgehaald.

Vandaag hebben Lotte en Renske ook een ticket naar Curaçao geboekt. Ze komen de laatste 2 weken dat ik hier ben. Lotte is dan ook hier op het eiland jarig. De laatste 2 weken gaan dus ook heel gezellig worden.

  • 08 April 2014 - 16:30

    Joëlle :

    Hee Femke!

    Wat doe je toch leuke dingen!
    Super gaaf dat Lotte en Renske je op komen zoeken!
    Heel veel succes en genieten!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Mijn stage voor mijn studie MBRT (medische beeldvormende en radiotherapeutische technieken) heb ik naar het mooie en ohh zo warme Curaçao.

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 4090

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 13 Juli 2014

Stage Curaçao

Landen bezocht: